מה קורה כשמעצב גרפיטי ואיש מוזיקה מחליטים לשנות את חוקי המשחק?
לפני 2010, תחום תיקי הגב היה משעמם, שחור וגנרי – עד שהגיע ספרייגראונד ושינה את הכל. המותג נוסד על ידי דיוויד בן דיוויד (DBD) ואדי שבות, שני יזמים עם אהבה לאמנות רחוב, אופנה ומוזיקה, ששמו לעצמם מטרה להכניס צבע, יצירתיות ואמירה אישית לעולם התיקים.
ככה הכל התחיל – הרגע ששינה את עולם התיקים
דיוויד בן דיוויד היה מעצב צעיר ואמן גרפיטי, חובב מושבע של ספורט אקסטרים, אופנה ומוזיקה. יום אחד, כשהחל לחפש תיק גב למסעותיו, גילה שכל מה שיש בשוק הוא תיקים שחורים ומשעממים. כאן הוא הבין שיש הזדמנות למ-ה-פ-כ-ה.
הוא לא חיכה שאחרים יעשו את זה – הוא פשוט עיצב את התיק הראשון של ספרייגראונד, תיק עם העיצוב המטורף "Hello My Name Is", בהשראת מדבקות השם שכולם מכירים. התיק התפוצץ ברחובות ניו יורק, הפך לבסט סלר – והשאר היסטוריה.
התיק ששיגע את אמריקה – והפך את ספרייגראונד לאייקון
אחרי ההצלחה הראשונה, DBD לא עצר. הוא יצר את התיק השני שלו – תיק סטפות הדולרים (Stacks Money) – שעשה סנסציה בארה"ב, והפך את ספרייגראונד למותג עם אמירה אמנותית ותרבותית מובהקת.
בניגוד לתיקים הגנריים שהיו בשוק, ספרייגראונד לא היה רק תיק – הוא היה סמל ליצירתיות, ביטוי עצמי וחוצפה אופנתית. השפה הוויזואלית של המותג, שהושפעה מגרפיטי, תרבות הרחוב, מוזיקה ואופנת היי-אנד, יצרה קהילה שלמה סביב המותג.
יותר ממותג – תנועה של יצירתיות וביטוי עצמי
כיום, ספרייגראונד הוא לא רק תיקים ביגוד ואקססוריז – זה מותג שמשקף תרבות.
עם השראה מעולמות הגרפיטי, הפופ-ארט והתרבות האורבנית
שיתופי פעולה עם אמנים, מותגים ומובילי דעה מכל התחומים
וכל הפריטים במהדורות מוגבלות – מה שנגמר, לא חוזר!
בין אם מדובר על תיקי גב, פאוצ’ים, דאפלים או אקססוריז, כל פריט של ספרייגראונד הוא יצירת אמנות שנושאת מסר. כל תיק מספר סיפור, כל דגם מעביר רגש.
ומה עכשיו? העתיד של ספרייגראונד
המותג ממשיך לפרוץ גבולות, להכתיב טרנדים וליצור תיקים שמעולם לא נראו כמותם.
אז אם אתם עדיין עם תיק שחור ומשעמם – כנראה שאתם תקועים ב-2009.
ברוכים הבאים לעולם שבו סטייל, אמנות ואקסטרים מתערבבים – והופכים לתיקים נועזים שאי אפשר להתעלם מהם.
💥 כי ספרייגראונד נותן לך גב.
כולם יסובבו אחריך את הראש